WoW Mythic+ Beta-Tuning vom 6. August: Frisierte Dungeons und komprimierte Timer

WoW Mythic+ Beta-Tuning vom 6. August: Frisierte Dungeons und komprimierte Timer

Blizzard macht sich wieder einmal daran, den ein oder anderen Dungeon in der TWW-Beta auszubessern und ein bisschen Feintuning zu betreiben. Alle Informationen aus dem Bluepost gibt's natĂĽrlich bei uns.

World of Warcraft hört offenbar niemals damit auf, sich weiterzuentwickeln (in die ein oder andere Richtung). Die neue Erweiterung The War Within steht quasi vor der Tür, im Internet aufgetauchte Gerüchte über ein mögliches Classic+ werden heiß diskutiert, und auch die Levelphase unterliegt stets Anpassungen.

Passend dazu hat Blizzard mit einem Mythic+ und Dungeon-Tuning in der TWW-Beta nachgelegt - an Länge einbüßen musste da der ein oder andere Timer, und zwar jeweils zwischen zwei und fünf Minuten. Für weitere Dungeon-Überarbeitungen und Anpassungen möchte sich Blizzard in Zukunft aufmerksam das Feedback der Community anhören, wir sind gespannt.

Welche Updates gibt's? Das sagt der Bluepost (Stand 06.08.24)

Greetings, dungeoneers!

Thank you all for your feedback. As we continue to review community responses for future adjustments, we've made updates in this week's Beta.

Affixes

Xal'atath's Bargain: Oblivion
â—‹ Crystals of Oblivion now move towards the previously targeted location if all players are out of combat

Xal'atath's Bargain: Devour
â—‹ Devour does not prevent players from receiving healing
â—‹ Devour now inflicts 1% (down from 2%) maximum health every 1 sec

Dungeons

Grim Batol

Twilight Warlock
â—‹ Enveloping Shadowflame's absorb has been reduced and now scales with keystone level

Erudax's
â—‹ Crush damage has been increased

Necrotic Wake

Mythic+
â—‹ Timer has been adjusted from 36 minutes to 32 minutes

Mists of Tirna Scithe

Mythic+
â—‹ Enemy forces requirements have been adjusted

Mistveil Stalker
â—‹ Mistveil Bite damage has been increased

Spinemaw Gorger
â—‹ Acid Globule's visual has been updated to be more visible

Tred'ova
â—‹ Gorging Shield now scales with key level

Siege of Boralus
â—‹ Timer has been reduced from 36 minutes to 34 minutes

Haldal Darkfathom
â—‹ Tidal Surge now creates an additional set of waves after 4 seconds in Mythic difficulty

The Stonevault

Master Machinsts
â—‹ Health educed by 10%

Ara-kara, City of Echoes

Avanoxx
â—‹ Insatiable's duration increased from 12s to 60s in Mythic difficulty

Engorged Crawler
â—‹ Toxic Rupture continues to channel while under the effects of crowd control

Ki'katal the Harvester
â—‹ Ability pacing has been adjusted

City of Threads

Mythic+
â—‹ Timer has been reduced from 38 minutes to 35 minutes

Sureki Unnaturaler
â—‹ Void Wave's cast time increased

Orator Krix'vizk
â—‹ Lingering Influence grows to its full size slower

The Coaglamation
â—‹ Corrupted Coating's healing absorb has been reduced and now scales with keystone level

The Dawnbreaker

Mythic+
â—‹ Timer has been reduced from 35 minutes to 30 minutes

Deathscreamer Iken'tak and Ixkreten the Unbreakable
â—‹ Spawn location have been swapped to better accommodate their ability packages

Nightfall Ritualist
â—‹ Tormenting Ray's damage reduced

Manifested Shadow
â—‹ Abyssal Rot now prefers target that have not been targeted by the spell for a period of time
â—‹ No longer casts Night Bolt

Nightfall Shadowstalker
â—‹ Umbral Rush's damage has been reduced

Rasha'nan
â—‹ Reduced the pacing of abilities in phase 2 of the encounter

We'll see you in dungeons!

Wie zufrieden seid ihr mit den Updates? Gibt es Dungeons, die euch besonders gut gefallen oder die ihr absolut nicht leiden könnt? Glaubt ihr, es werden noch weitere Optimierungen folgen, oder war es das erst einmal? Hört Blizzard auf seine Community? Was glaubt ihr?

Quelle: Buffed